23 Οκτ 2010

Γυναίκα παντρεύεται τον... εαυτό της!!


Η Τσεν Γουέι-γι θα παντρευτεί στις 6 Νοεμβρίου του 2010. Ολα καλά ως εδώ. Μόνο που δεν θα υπάρχει γαμπρός καθώς η Τσεν θα παντρευτεί τον...εαυτό της. Πόζαρε στο φωτογράφο με το υπέροχο λευκό νυφικό της, προσέλαβε έναν ειδικό για τη διοργάνωση γάμων και νοίκιασε μία αίθουσα για τη γαμήλια τελετή με προσκεκλημένους 30 φίλους της. Απογοητευμένη από τους άνδρες που έχει μέχρι στιγμής γνωρίσει και υπό την κοινωνική πίεση, η 30χρονη υπάλληλος γραφείου από την Ταϊπέι, θα δώσει τον επόμενο μήνα μία δεξίωση προς τιμήν ενός μόνο ανθρώπου...της ιδίας, όπως αναφέρει στο onlywedding2010.blogspot.com.

"Θα παντρευτώ τον εαυτό μου στα 30 μου χρόνια. Πρέπει να αγαπάμε τους εαυτούς μας. Τα 30 είναι μία περίοδος ακμής για μένα. Η δουλειά μου και η εμπειρία μου βρίσκονται σε καλό σημείο, αλλά δεν έχω βρει σύντροφο, οπότε τί να κάνω;", λέει η Τσεν. "Δεν είμαι κατά του γάμου. Απλώς ελπίζω ότι θα μπορέσω να εκφράσω μία διαφορετική άποψη μέσα στα πλαίσια της παράδοσης".

Ο γάμος της Chen Wei-yih, που θα στοιχίσει 5.675 δολάρια, διαφημίστηκε μέσω του και μέχρι στιγμής έχει αποσπάσει πάνω από 2.300 θετικά σχόλια. Και βέβαια μετά το γάμο θα υπάρξει και ο μήνας του μέλιτος για την Τσεν, η οποία θα πάει ταξίδι μόνη