8 Σεπ 2008

Τι γράφουν τα Αγοραστά ψηφοδέλτια

Aποκλειστικό: Μάθαμε τι έγραφαν τα περίφημα χαρτιά- ψηφοδέλτια που έβαζε στην τσέπη του ο γαλάζιος βουλευτής, κ. Αγοραστός, στην αμφιλεγόμενη ψηφοφορία της Βουλής για τη συνταγματική αναθεώρηση, όπου η Νέα Δημοκρατία έπαιξε με το σύστημα Φαιδρωνία- Τραγάκης- Αγοραστός- Σπηλιωτόπουλος.

Πρόκειται για προσωπικές σημειώσεις γραμμένες με δυσανάγνωστο γραφικό χαρακτήρα, τον οποίο μπορέσαμε να ξεδιαλύνουμε χάρη στη βοήθεια ειδικού γραφολόγου.

Ο Νεοδημοκράτης ψηφολέκτης-και όχι ψοφολέκτης-βουλευτής, στις δεκάδες συνεντεύξεις που έδωσε, αρνιόταν πεισματικά να πει τι ήταν τα χαρτιά που εντέχνως έβαζε στην τσέπη του, περιοριζόμενος στη δικαιολογία ότι «ήταν άσχετες σημειώσεις».

Ιδού τώρα η αποκάλυψη:

Σημείωμα 1:

«Να θυμηθώ να πω στη γυναίκα μου για την ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Α.Ε.

«Ό,τι κάνω το κάνω για τα τέσσερα παιδάκια μου, για τα καμάρια μου, για τα χρυσά μου.

«Γι’ αυτά θα φτιάξω όχι μόνο μία αλλά δέκα off shore –of course- εταιρειούλες.

«Κορόιδο δεν είμαι, να αφήσω τον Αλογοσκούφη να μου πάρει φόρο 40%, αφού με μια εξαποδώ εταιρεία μπορώ, στο όνομα των πεθερικών μου, να γλιτώσω το χαράτσι και να του δώσω μόνο το 25%, όπως ορίζει ένα παραθυράκι του φορολογικού νόμου των Πασόκων.

«Οι Πασόκοι τελικά ήταν μανούλες…

« Άι σιχτίρ πια μ’ αυτή την κωλολιτότητα του κερατά.

«Εδώ δεν ξέρεις αύριο τι σου ξημερώνει με τούτη την κυβέρνησή μας, πανάθεμα την αλλαγή που φέραμε!

«Τα παιδιά μου να σώσω, τα παιδιά μου, από τους δικούς μας, μπας και μπορέσουν να απολαύσουν τουλάχιστον μερικά από τα 50 ακίνητα που μου έδωσε ο πατέρας μου.

«Να θυμηθώ επίσης να διορίσω ταμία στην ΕΠΕ το φιλαράκι μου από τα φοιτητικά μας χρόνια Παπαγιαννόπουλο, γιατί εδώ δεν είναι εμπιστεύεσαι ούτε τον αδελφό σου.

«Αχ, ευτυχώς που υπάρχει η μεγαλόνησος Κύπρος και μπορούμε να κάνουμε εκεί τη «LETMAR HOLDING LIMITED».

«Τα λεφτουδάκια μου να σώσω, τα λεφτουδάκια μου.

«Ρε μονοπρόσωπη ΕΠΕ και ξερό ψωμί!

«Να θυμηθώ ακόμα να πουλήσω το παλιό κότερο και να αγοράσω ένα άλλο. Βαρέθηκα την ίδια πολυτελή καμπίνα. Βαρέθηκα τους ίδιους δερμάτινους καναπέδες στο σαλόνι. Επιτέλους, έχω ανάγκη από λίγη αλλαγή.

«Εγώ δεν έκρυψα ποτέ το οικονομικό μου επίπεδο. Από Ονεδίτης έτσι ήμουν.

«Όχι σαν εκείνο το βρωμοπασόκο τον Καρχιμάκη που δεν έχει, ο άθλιος, όχι κότερο, ούτε κουπί βάρκας.

«Να θυμηθώ να κάνω ένα ακόμη εξορκισμό μπας φύγει αυτός ο Κρητικός δαίμονας που με κυνηγάει.

«Χριστέ μου, τι σού’ κανα και μού’ στειλες τέτοιο κακό στο δρόμο μου;».

Υπογραφή: ΓΟΥ ΒΟΥ

Λιτά τα άλλα ψοφοδέλτια… συγγνώμη… ψηφοδέλτια- σημειώματα:

Σημείωμα 2:

«Να θυμηθώ ότι είμαι βλάκας, είμαι βλάκας, είμαι βλάκας, είμαι και πολύ μακάκας, αλλά όχι απατεώνας, όπως άλλοι δικοί μας»

Υπογραφή: ΑΚΗΣ ΓΕΡΟΝΤΟ

Σημείωμα 3:

«Εμείς στα νησάκια μας εμάθαμεν να νοιαζόμαστε για τις θυγατέρες μας και τους παιδικούς μας φίλους».

Υπογραφή: ΑΡ ΠΑΥΛ

Σημείωμα 3:

«Να επιστρέψω νωρίς το βράδυ, για να μαγειρέψω, γιατί θα ουρλιάζει πάλι».

Υπογραφή: ΘΟΥ ΡΟΥ

Από :zougla.gr