Ο κ.Σουφλιάς σήμερα ανακοίνωσε τον νέο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας,που θα τεθεί σε ισχύ από το 2010.Συκεκριμένα:
Τα Ι.Χ. χωρίζονται πλέον σε 4 κατηγορίες και τα τέλη θα υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό και την περιβαλλοντική επιβάρυνση του κινητήρα των οχημάτων:
Τα αυτοκίνητα που έχουν άδεια κυκλοφορίας μετά την 1/1/2005, εντάσσονται στην κατηγορία Α και θα πληρώνουν 18 ευρώ λιγότερα σε σχέση με τα σημερινά τέλη.
Τα αυτοκίνητα κατηγορίας Β, με άδεια κυκλοφορίας από 1/1/2000 έως 1/1/2004 θα πληρώνουν 50 ευρώ περισσότερα, τα Ι.Χ. Γ κατηγορίας, δηλαδή εκείνα που κυκλοφόρησαν από 1/1/1996 έως 31/12/1999, θα πληρώνουν 100 ευρώ επιπλέον, ενώ εκείνα της κατηγορίας Δ, με άδεια κυκλοφορίας έως τις 31/12/1995, θα πληρώνουν 150 ευρώ περισσότερα.
Δηλαδή κάποιος που έχει λεφτά και μπορεί να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο θα πληρώνει λιγότερα από τον κακομοίρη που δεν μπορεί να αλλάξει ούτε σώβρακο όχι μόνο αυτοκίνητο.
Ετσι για παράδειγμα ενας με αυτοκίνητο 1300 κ.ε πληρώνει σήμερα,ανεξάρτητα με την χρονολογία αγοράς του,112 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας.
Με το νέο τρόπο υπολογισμοού:
Αν αγόρασε το αυτοκίνητο το 2005 μέχρι σήμερα θα πληρώσει 94 ευρώ
Αν το αγόρασε από το 2000 εως και το 2004 162 ευρώ
Από το 1996 έως και το 1999 212 ευρώ
Και έως το 1995 θα πληρώσει 262 ευρώ.
Δηλαδή ένας φτωχός οικογενειάρχης,που δεν μπορεί να τα φέρει βόλτα και κυκλοφορεί με μια παλιατζούρα πριν από το 1995 για να μπορεί να κάνει μια βόλτα την οικογένεια του,και δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο,θα κληθεί να πληρώσει 150 ευρώ τοων χρόνο επιπλέον,ετσι,για να τιμωρηθεί που είχε το θράσσος να είναι φτωχός.
Βέβαια θα μου πείτε ότι υπάρχει και το κίνητρο της απόσυρσης.Ετσι και αποσύρει την παλιατζούρα θα πάρει δώρο 1500 ευρώ.Βέβαια είναι και αυτό μια λύση.Να αποσύρει την αντίκα να βάλει στην τσέπη τα 1500 ευρώ και να αγοράσει ένα τρίκυκλο μεταχειρισμένο (από αυτά που εχουνε οι γύφτοι) για να παίρνει την οικογένεια βόλτα.Και έτσι γλυτώνει και τα 262 ευρώ τον χρόνο.
Είναι στα καλά τους η να βάλω τις φωνές?
Δώσε τα κίνητρα για την απόσυρση και άσε τον άλλο να κάνει όπως νομίζει αυτός.
Αυτόν όμως τον τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας που τον σκεφθήκατε?Δεν είναι άδικος και δεν δημιουργεί διακρίσεις μεταξύ των πολιτών?
Που ακούστηκε ο έχων να πληρώνει λιγότερα από τον μη έχοντα?Μόνο στην Ελλάδα ακούστηκε αυτό σε όσες περιόδους κυβερνάει η δεξιά.Πουθενά αλλού.
Αλλά ξέρουνε τι κάνουνε!!!
Στην πραγματικότητα κάνουν μια αυξηση των τελών κυκλοφορίας της τάξης του 80%,γιατί στην Ελλάδα η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων αγοράσθηκε πρίν από το 2005 και ο Ελληνας με την αβεβαιότητα που έχει λόγω της οικονομικής κρίσης δεν είναι διατεθιμένος να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο,οπότε θα είναι υποχρεωμένος να πληρώνει το ένα άλλο ένα τα τέλη κυκλοφορίας.
Στην πραγματικότητα ο Ελληνας έφαγε στο κεφάλι μια υπέροργκη αύξηση των τελών κυκλοφορίας γαρνιρισμένη με το κερασάκι της προστασίας του περιβάλλοντος.