O OΠΑΠ κατόρθωσε να επιτύχει στην Ελλάδα κάτι που είναι αδιανόητο για τα άλλα κράτη της Ε.Ε
Να μονοπωλήσει τον "τζόγο".
Από ένας οργανισμός του Ελληνικού Δημοσίου που τον γνωρίζαμε στην αρχή,μετατράπηκε σε μια κοινή Ανώνυμη Εταιρία,η οποία έχει τα εξής πλεονέκτηματα από τις άλλες Ανώνυμες Εταιρίες της χώρας μας:
1.Λειτουργεί κάτω από την προστασία του Υπουργείου Πολιτισμού.Επομένως κάτω από την προστασία του Ελληνικού Κράτους.
2.Παράλληλα όμως λειτουργεί σαν μια Ανώνυμη Εμπορική εταιρία,όπως οι υπόλοιπες.
Αγοράζει,πουλάει ,κερδίζει και δίνει λόγο μόνο στους μετόχους.
Αγοράζει πρώτες ύλες,τις μετασχηματίζει σε προιόν και το πουλάει.
Ετσι σαν πρώτη ύλη θεωρεί την "φλούδα¨' ελπίδα του Ελληνικού λαού,με κόστος ΜΗΔΕΝ,την μετασχηματίζει σε προιόν προς διάθεση με τα τυχερά παιγνίδια και την πουλάει ακριβά σε αυτούς που παράγουν την πρώτη ύλη,δηλαδή στον Ελληνικό λαό.
Ο ΟΠΑΠ και οι εκάστοτε κυβερνήσεις,φρόντισαν να καταστήσουν το παραγόμενο προιόν,μονοπωλιακό,ώστε να παρεμβαίνουν ανεξέλεγκτα στην προσφορά και ζήτηση των προιόντων,στη τιμή πώλησης τους αλλά και στην διανομή των κερδών.
Ετσι Ο ΟΠΑΠ φρόντισε να απαγορευθούν τα φρουτάκια από τα καταστήματα,αλλά φρόντισε να εφοδιάσει όλα τα πρακτορεία του με τα δικα του φρουτάκια ,το ΚΙΝΟ,που αποτελεί την χειρότερη μορφή τους.
Σε λίγο η Ελλάδα θα πληρώνει μεγάλα πρόστιμα ημερησίως για την απαγόρευση των κουλοχέρηδων από την Ε.Ε,που θα τα πληρώνει ο πολίτης αλλά όχι ο ΟΠΑΠ.
Στην πραγματικότητα ο ΟΠΑΠ παίζει τα δικά του φρουτάκια.
Ολα τα παιγνίδια του,για τα οποία δεν γίνεται εμφανής κλήρωση και στηρίζονται στην εμφάνιση τυχαίων αριθμών από το μηχάνημα,δεν είναι τίποτε άλλο από φρουτάκια.(ΚΙΝΟ,SUPER 3,EXTRA ).
Εκεί δε έχει πρόβλημα. Εχει καταλάβει την ψυχολογία του Ελληνα,ότι είναι τζογαδόρος και
και με το ΚΙΝΟ τα παίρνει καλά.εξάλλο ποιος θα ελέγξει τις κληρώσεις?
Το πρόβλημα το έχει στα παιγνίδια που στηρίζονται σε εμφανείς κληρώσεις.Οπως το ΛΟΤΤΟ,και TZOKER.
Μετά την εμφάνιση του ΚΙΝΟ,αυτά τα παιγνίδια έχουν "κάτσει".
Η αύξηση των εσόδων από τα παιγνίδια αυτά θα προέλθει από δύο παράγοντες:
1.είτε από την αύξηση των διανενομένων κερδών.
2.Είτε από την τιμη πώλησης.
Και επειδή τα διανενόμενα κέρδη έχουν άμεση συνάρτηση με τα έσοδα και αυτά με την σειρά τους με την τιμή διάθεσης,ο πρόεδρος του ΟΠΑΠ εφάρμοσε την τακτική να ανεβάσει τις στήλες κατά 233%.
Ταύτιση απόψεων Καραμανλή -Σαμαρά (βίντεο)
-
Σαφέστατη θέση εναντίον της διαγραφής του πρώην Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά
από την Κ.Ο. της ΝΔ πήρε από την Πάτρα ο πρώην Πρωθυπουργός Κώστας
Καραμανλής...
Πριν από 5 ώρες