23 Ιαν 2009

Τούρκος ηθοποιός "αποκαλύπτει" πόσους σκότωσε κατά την εισβολή του "Αττίλα" στην Κύπρο


"Σκότωσα δέκα άτομα",δήλωσε γνωστός τούρκος ηθοποιός,αναφερόμενος στην τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974,όπου πολέμησε,καθώς υπηρετούσε τη στρατιωτική του θητεία.
"Ο πρώτος που σκότωσα,ήταν ένας 19χρονος αιχμάλωτος στρατιώτης",είπε ο ηθοποιός Ατίλα Ολγκάτς.
Μιλώντας σε εκπομπή στο τουρκικό τηλεοπτικό κανάλι Star,ο ηθοποιός είπε ότι καθώς ξεκινούσε η εισβολή του 1974,είχε μόνο μία μέρα για να απολυθεί, αλλά μόλις ξεκίνησε η επιχείρηση,έφυγε από τη Μερσίνα για την Κύπρο.
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής ανέφερε: "είπα στο διοικητή μας ότι εγώ είμαι καλλιτέχνης και ότι δεν μπορώ να σκοτώσω.Εδώ τελειώνει η τέχνη,εδώ αρχίζει η αληθινή ζωή,ο πόλεμος.Σου έδωσα εντολή κι εσύ θα σκοτώσεις,μου είπε".
Ο Ολγκάτς συνέχισε λέγοντας: "ο πρώτος που σκότωσα,ήταν ένας 19χρονος αιχμάλωτος στρατιώτης.
Όταν έτεινα το όπλο προς το μέρος του με έφτυσε.
Τον πυροβόλησα στο μέτωπο και πέθανε.Στη συνέχεια,σκότωσα άλλους εννιά.
Κι αφού τους σκότωνα,πήγαινα στο αρχηγείο και έκλαιγα,αλλά την επομένη, σκότωνα και πάλι.Δεν λένε να βγουν από τα όνειρά μου οι εικόνες αυτές.Για αρκετό διάστημα έκανα ψυχολογική θεραπεία.
Για το λόγο αυτό, δεν μπορώ ακόμη να φάω κρέας,δεν μπορώ να δω αίμα,γιατί αμέσως θυμάμαι τα παιδιά που σκότωσα".
Ο ηθοποιός είπε πως αποκαλύπτει για πρώτη φορά την αλήθεια αυτή και σημείωσε: "Ο πόλεμος με επηρέασε για μεγάλο διάστημα και επαγγελματικά.Δεν μπόρεσα να κάνω τίποτα.
Ακόμη και σήμερα θυμάμαι το διοικητή να μου λεει, νομίζεις ότι πάντα θα σκοτώνεις πάνω σκηνή;Πάρε το όπλο και σκότωσε κάποιον στα αλήθεια,να δεις πώς είναι".

Πηγή: ΑΠΕ