4 Ιουν 2009

Κυριακή 7 Ιουνίου: Συμμετέχω και δεν απέχω

Για τις ευρωεκλογές τις 7 ιουνίου,εχει περάσει ένα μήνυμα από το διαδίκτυο αλλά και από τα ΜΜΕ ότι ο κόσμος θα προτιμήσει να εκμεταλλευθεί το τριήμερο και ν να περάσει όμορφες διακοπές από το να παέι να ψηφίσει.
Είναι ένα μεγάλο λάθος που τελευταία έχει πάρει μορφή χιονοστιβάδας.
Και τι θα πετύχουμε με την αποχή?
Στην πραγματικότητα μουτζώνουμε τον εαυτό μας και με τα δύο χέρια αλλά κα ι με τα δύο πόδια.
Η μοναδική ευκαιρία που μας δίνεται να αποδοκιμάσουμε η να επιδοκιμάσουμε,και να επιλέξουμε αυτούς που θα μας αντιπροσωπεύσουν τόσο στο ευρωεκοινοβούλιο αλλά τόσο και στην εθνική αντιπροσωπεία στην βουλή,είναι οι εκλογές.
Από αυτές τις εκλογές εξαρτάται όλο το πολιτικό σύστημα.Από την ψήφο του απλού Ελληνα πολίτη.
Και αντί να προτρέπεται ο κόσμος να πάει να ψηφίσει,ακούγονται πολλοί να μιλάνε για αποχή από τις εκλογές για να αντιδράσουν στο όλο πολιτικό σύστημα.
Μα η αποχή δεν είναι αντίδραση.
Πιστεύετε ότι με το να απέχουμε δεν θα βγάλουμε κυβέρνηση?Δεν θα εκπροσωπηθούμε στο ευρωπαικό κοινοβούλιο?
Τι θα κάνετε με την αποχή?Μια τρύπα στο νερό.
Με την αποχή δεν δίνετε κανένα μήνυμα σε κανέναν.
Ο καθένας μπορεί να θεωρήσει τον απέχοντα ότι επαθε διάρροια από το πολύ φαί και δεν μπόρεσε να πάει να ψηφίσει.Μπορεί να αποδείξει κανείς το αντίθετο?
Η διαμαρτυρία μπορεί να γίνει με την συμμετοχή.
Συμμετέχω στις εκλογές.
Κάνω χρήση του συνταγματικού μου δικαιώματος ,που σημαίνει ότι εγώ είμαι ο κυρίαρχος εντολέας που ανεβάζω και κατεβάζω κυβερνήσεις και ορίζω τους αντιπροσώπους μου στους διεθνείς οργανισμούς.
Συμμετέχω και αν δεν μου αρέσει κανένας από αυτούς ψηφίζω λευκό.
Αλλά όχι αποχή.

Με την αποχή αυτοεξευτελιζόμαστε.Ναι μεν ....αλλά.Κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

Με την συμμετοχή δείχνουμε την εντονη παρουσία μας στην διαμόρφωση του όλου πολιτικού σκηνικού της χώρας.
Λέμε σε όλα τα πολιτικά κόματα ότι είμαστε εδώ και εμείς αποφασίζουμε.
Και αν δεν μας αρέσει κανένα ρίχνω λευκό.
Σαν να τους λέω "Σας γράφω στα παλιά μου τα παπούτσια".

ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ

ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ.