Η Microsoft λανσάρει το βράδυ της Τετάρτης τη μηχανή αναζήτησης Bing, την τρίτη της απόπειρα να επιτεθεί στην κυριαρχία της Google. Βασικό χαρακτηριστικό της νέας μηχανής είναι ότι δεν περιορίζεται στη λειτουργία γενικής αναζήτησης, αλλά προσφέρει και εργαλεία που ειδικεύονται σε τέσσερις επιμέρους τομείς: αγορές, ταξίδια, ιατρικές πληροφορίες, αναζήτηση τοπικών επιχειρήσεων.
Έχοντας πάρει το μάθημα από τις δύο προηγούμενες προσπάθειές της στην αγορά της διαδικτυακής αναζήτησης, το MSN Search και το Live Search, τα οποία απέτυχαν να εξασφαλίζουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς, η Microsoft προωθεί το Bing με μια σαρωτική, τετράμηνη διαφημιστική εκστρατεία κόστους 100 εκατ. δολαρίων.