16 Ιουν 2009

Τριανταφυλλόπουλε!!! Γιατί δεν απάντησες στην ερώτηση???

Καθόμουν απόψε σε μια ψησταριά και υποχρεωτικά παρακολουθούσα την Ζούγκλα του Ταρζάν,αφού ο καταστηματάρχης υποχρεωτικά μας προσέφερε αυτό το κανάλι για να μας "διασκεδάσει".
Εμένα τα σουβλάκια με ενδιέφεραν και όχι οι μ...κίες του Ταρζάν.
Σε κάποια στιγμή όμως,πιάνει το αυτί μου τον εξής διάλογο μεταξύ Ταρζάν και δικηγόρου του Γιοσάκη,που μου κέντρισε την προσοχή:

Δικηγόρος Γιοσάκη: Εσείς κύριε Τριανταφυλλόπουλε,ένας απλός δημοσιογράφος,που υποτίθεται ότι αμοίβεσθαι με έναν απλό μισθο δημοσιογράφου,πως είναι δυνατόν να έχετε τόσα δισεκατομμύρια???

Εκείνη την στιγμή ο Ταρζάν ενοιωσε μια ηλήθια αμηχανία.Σε λίγα δευτερόλεπτα όμως και βάζοντας το χερι στο κεφάλι του σαν να χαιρετάει στρατιωτικά,και με ένα άπλετο ειρωνικό ύφος,απαντάει:

Τριανταφυλλόπουλος: Ελα ντε!!!!

Και βέβαια "εν ριπή οφθαλμού" ο δικήγόρος του Γιοσάκη "κόπηκε" από τον αέρα και η κουβέντα άλλαξε με εξάρχοντα τον ¨δημοκρατικό" Ταρζάν.

Και η κουβέντα στην ζούγκλα του συνεχιζόνταν πάντα με αρχηγό τον Ταρζάν.
Τα προσκεκλημένα πιθηκάκια έπαιζαν χαρούμενα μέσα στην Ζούγκλα του μεγάλου Ταρζάν,που θα τους έδινε ανταμοιβή μια μπανάνα μετά το τέλος της παράστασης.

Και εγώ απολάμβανα τα σουβλάκια μου, διαπληκτιζόμενος με τον καταστηματάρχη που δεν εκλεινε την τηλεόραση και να βάλει κανένα cd με δημοτικά να μας περάσει η ώρα.