21 Ιουν 2009

Ανέκδοτο: Το αλεξίπτωτο

Ήταν ένα παλικάρι 18 χρονών και ήθελε να σπουδάσει "Ίκαρος" στην αεροπορία.
Σου λέει θα είναι ωραία θα πέφτουμε με τα αλεξίπτωτα.

Πήγε λοιπον να σπουδάσει και μετά από 4 χρόνια σκληρής εκπαίδευσης κατάφερε να αποφοιτήσει. Ήρθε λοιπον η στιγμή για την πρώτη του πτώση με αλεξίπτωτο.

Αγχωμένος ξύπνησε νωρίς. Μετά ξύπνησε η μητέρα του και του είπε:

- Αγόρι μου σε παρακαλώ, μην το κάνεις αυτό γιατί είδα κακό όνειρο.
- Τι είδες μάνα; λέει αυτός
- Είδα πως δεν θα ανοίξει το αλεξίπτωτό σου και θα πέσεις και θα πεθάνεις.
- Τι λες ρε μάνα! Εγώ δεν πιστεύω σε όνειρα και βλακείες.
- Σε παρακαλώ γιε μου, μην το κάνεις.
- Ασε με, της λέει και έφυγε.

Πήγε στο αεροπλάνο έτοιμος για την άσκηση, αλλά διστάζει λίγο και έχει μείνει τελευταίος. Τον πλησιάζει ο διοικητής του και του λέει:
- Εσύ γιατί δεν πέφτεις;
- Να, η μητέρα μου είδε πως το αλεξίπτωτο μου δεν θα ανοίξει και φοβάμαι.
- Και πιστεύεις αυτες τις βλακείες; λέει ο διοικητής. Για να δεις ότι αυτά ειναι φαντασιώσεις της μητέρας σου, έλα να αλλάξουμε αλεξίπτωτα.

Τι να κάνει αυτός ανταλλάζουν και πέφτει. Όπως έπεφτε τραβάει το σκοινί και ανοίγει το αλεξίπτωτο.
- Ευτυχώς, λέει και κάνει το σταυρό του.

Μετά από λίγο βλέπει κάτι να περνά σαν σφαίρα από δίπλα του:

- Γαμ**** τη μάααανα σουουουουουουου ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε !!!!!!!!!!!!!!!!!!!