27 Σεπ 2009

Η επιστολή μου προς τον Πρωθυπουργό.‏





Προς τον

Πρωθυπουργό της Ελλάδος

Κύριο Κώστα Καραμανλή

Μέγαρο Μαξίμου

Αθήνα

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Ειμαι μία ελληνίδα πολίτης που αδικήθηκε και αδικείται κατά συρροήν από το Ελληνικό κράτος.

Αυτήν λοιπόν την ύστατη ώρα λίγο πριν την κάλπη, είμαι σε δίλημμα για το αν πρέπει να ψηφίσω με εθνικό κριτήριο και μόνο ή να απαξιώσω την όλη διαδικασία όπως η κυβέρνηση μέσω των υπουργών σας απαξίωσε την αποκατάσταση της αδικίας που εγώ και οι 260 συνάδελφοι μου και οι οικογένειές μας υποστήκαμε απο τον τέως Υπουργό Μεταφορών Βερελή με τον νόμο 3185/03.

Εδώ λοιπόν και 11 μήνες (Οκτ. 08 και Μαρ. 09) ο υπουργός σας κ. Κώστας Χατζηδάκης δήλωνε ότι θα έφερνε σύντομα στην Βουλή ειδική διάταξη για την αποκατάσταση της αδικίας Βερελή.

Τώρα ισχυρίζεται ότι δεν πρόλαβε και ρίχνει την ευθύνη άλλοτε στον κ. Παπαθανασίου, άλλοτε στον κ. Στυλιανίδη, δηλώνοντας ότι προσπαθεί αλλά δεν βρίσκει ανταπόκριση, sic.

Λυπάμαι κύριε Καραμανλή, αλλά είναι πλέον σίγουρο ότι ο «πανίσχυρος» υπουργός σας δεν θα βρεί και αυτός με την σειρά του ανταπόκριση απο τους 260 υποχρεωτικά αποχωρήσαντες με τον Ν.3185/03 από την ΟΑ, τις οικογένειες και τους φίλους τους στην Β΄Αθήνας.

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Αυτή την ύστατη ώρα του προσωπικού σας αγώνα για την δικαίωση του οράματός σας και γνωρίζοντας την κοινωνική σας ευαισθησία, πιστεύω ότι μόνο με εντολή δική σας και τον χαρακτηρισμό του επείγοντος ο κ. Στυλιανίδης με υπουργική απόφαση μπορεί να αποκαταστήσει τα 260 μέλη του Σωματείου μας στα πλαίσια της Ισονομίας, Ισότητας και της Δικαιοσύνης με ταυτόσημο τρόπο όπως αυτό έγινε για τους 8.000 εργάζομένους της ΟΑ, σύμφωνα με την πρόσφατη πράξη νομοθετικού περιεχομένου της Κυβέρνησής σας.

Ευχαριστώ για την προσοχή σας

Μ.Α .....( το ονοματεπώνυμο είναι στην διάθεση του ιστολογίου μου)

Μέλος του Σωματείου Καμπίνας

Ιπτάμενοι υποχρεωτικά αποχωρήσαντες με τον Ν.3185/03 από την ΟΑ