Μπαίνει ένας τύπος στο μπαρ και λέει στον μπάρμαν:
- “Ένα ουίσκι.”
Βάζει ο μπάρμαν ένα ποτήρι, το γεμίζει και λέει:
- “Πέντε λεπτά.”
Ξαφνιασμένος ευχάριστα ο τύπος παραγγέλνει όλο και περισσότερα ποτά τα οποία είναι όλα πάμφθηνα. Κάποια στιγμή λέει στον μπάρμαν:
- “Να σου πω ρε φίλε, όχι ότι με πειράζει, αλλά γιατί είναι όλα τόσο φθηνά; Το αφεντικό σου που είναι;”
- “Μέσα, γ....μαει τη γυναίκα μου.”
- “Τι; Κι εσύ τι κάνεις εδώ;”
- “Του γαμαω την επιχείρηση.”
Με κουπόνια σίτισης ο ένας στους τέσσερις εργαζόμενους – Τι δείχνει νέα
έρευνα του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ
-
*Περίπου ένας στους τέσσερις εργαζόμενους στην Ελλάδα λαμβάνει σήμερα
κουπόνια ή κάρτα σίτισης από τον εργοδότη του, καθώς οι επιχειρήσεις
αναζητούν τρόπ...
Πριν από 43 δευτερόλεπτα
