21 Ιαν 2009

TAXI: Αλαλούμ !!!

Σε έλεγχο που έγινε σε 1500 ταξί για την νομιμότητα κυκλοφορίας τους στην Αττική διαπιστώθηκαν τα παρακάτω:

Δύο ΤΑΧΙ δεν είχαν καν ούτε την νόμιμη άδεια.

Το 87% των οδηγών είναι ανασφάλιστοι.Αυτό ωφείλεται στο γεγονός ότι το ΤΑΧΙ το χρησιμοποιούν αρκετοί για δεύτερη εργασία.Π.Χ Δημόσιοι ,Ιδιωτικοί Υπάλληλοι και αλλοδαποί.Ιδιαίτερα τις νυκτερινές ώρες που τα αφεντικά προτιμούν να νοιώσουν την οικογενειακή θαλπωρή παρά να εργασθούν.Σε αυτές τις ώρες της οικογενειακής θαλπωρής τα ΤΑΧΙ τα δουλεύουν αυτοί που προσπαθούν να επιβιώσουν μέσω ένος δεύτερου επαγγέλματος.
Και ο επιχειρηματίας κοιμάται και η τύχη του δουλεύει.

Το λάθος είναι δικό μας σαν πολίτες αλλά και της πολιτείας.

Το λάθος μας σαν πολίτες είναι ότι είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχόμαστε τις ηληθιότητες της πολιτείας αλλά και της πολιτείας που μας θεωρεί ηλήθιους.
Οι άδειες εξάσκησης επαγγέλματος που χορηγεί το κράτος είναι αυστηρώς προσωπικές,δεν ασκούνται από τρίτους και δεν μεταβιβάζονται.
Οι άδειες δόθηκαν για την ικανοποίηση κοινωνικών προβλημάτων.
Οταν δόθηκαν οι άδειες ταξί,περιπτέρων,φορτηγών ΔΧ,δόθηκαν για να ικανοποιήσουν ανάγκες πολιτών που είχαν ιδιαίτερα κοινωνικά προβλήματα.
Ετσι την δεκαετία του 1970 η άδεια ενός ταξί στοίχιζε 50 δρχ χαρτόσημο,ενώ σήμερα ο ταξιτζής θα την πουλήσει πάνω από 120000 ευρώ.Υπεραξία που για την μεταβίβαση της το κράτος θα εισπράξει ψίχουλα.Ενω ενα περίπτερο θα πληρώσει πολλά για την υπεραξία.

Για να ισχύσει ένα δίκαιο σύστημα,θα πρέπει το κράτος να μην επιτρέπει την μεταβίβαση των προσωπικών αδειών άσκησης επιτηδεύματος σε κανέναν.
Ετσι ένας ταξιτζής η ιδιοκτήτης ΦΔΧ από την στιγμή που βγαίνει στην σύνταξη θα πρέπει να καταθέτει την άδεια και όχι να την πουλά.
Τι πουλάει δηλαδή?
Ενα δικαίωμα που δεν του ανήκει?
Πουλάει ένα δημόσιο αγαθό?
Η άδεια άσκησης ενός επαγγέλματος δεν ανήκει σε κανέναν.Ανήκει στον Ελληνικό λαό που την χορήγησε.Και σε αυτόν επιστρέφεται όταν αυτός που την είχε, σταμάτησε για οποιονδήπτε λόγο να την ασκεί.