12 Νοε 2009

Διόδια: Και να πληρώνεις και να σκοτώνεσαι.

Η ευρωπαική οδηγία 1999/62/EC ορίζει την κατάργηση των διοδίων που επιβάλλονται σε δρόμους που δεν έχουν διπλή λωρίδα ανά κατεύθυνση κυκλοφορίας.
Οι πολίτες μπορούν να ασκούν το δικαίωμά τους να μηνπληρώνουν διόδια, όπου το δοβλέτι, επιμένει να λειτουργεί με όρους χαρατσιούτης τουρκοκρατίας.
Ενας φίλος δικηγόρος έστειλε το παρακάτω εμεηλ στο ιστολόγιο μου,σχετικά με το "χαράτσι" των διοδίων.

Κάποτε φώναζαν και τους αποκαλούσαν "νταβατζηδες". με κάποιο θαυματουργό τρόπο, ο ένας "νταβατζης", έγινε κουμπάρος!!! και ω του θαύματος, πέρασαν νομοθετική ρύθμιση στη βουλή!!!!! και του παραχώρησαν σχεδόν όλες τις εθνικές οδούς- όχι σαν ανάθεση έργων, αλλά σαν πλήρη εκμετάλλευση και μάλιστα το δημόσιο (δηλαδή εμείς) πληρώνει το 33,3 % του κατασκευαστικού προϋπολογισμού. !!!!!
Αμέσως μετά, έγινε άλλο θαύμα και τα διόδια αυξήθηκαν κατά 80%!!!!!. Στη συνέχεια, με έκπληξη είδαμε στην καρμανιόλα Κορίνθου - Πατρών, το διόδια να αυξάνεται σε 2,80€ και στην Κορίνθου - Τριπόλεως σε 2,90€, ενώ η πρώτη δεν είναι καν αυτοκινητόδρομος και η δεύτερη είναι στο μεγαλύτερο μήκος της, ένα απέραντο εργοτάξιο, με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση.
Λυπάμαι, δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ δεν το ανέχομαι άλλο.
Σταματώ στα διόδια, τους δηλώνω ότι αρνούμαι να πληρώσω οποιοδήποτε ποσόν και απαιτώ να ανοίξουν τη μπάρα για να περάσω χωρίς πληρωμή, ενώ επίσης αρνούμαι να υπογράψω το έντυπο "αδυναμία πληρωμής διοδίου και τους τονίζω ότι δεν τελώ σε καμία αδυναμία, έχω να πληρώσω αλλά αρνούμαι την καταβολή και εάν επιθυμούν ας μου κάνουν αγωγή. (σημειωτέον: μετά την κατάργηση του ταμείου εθνικής οδοποιίας - Τ.Ε. και Τεοπας, δεν έχουν δικαίωμα επιβολής προστίμων, διότι δεν είναι δημόσιο, αλλά αποκλειστικά ιδιώτες) και φυσικά απαιτώ να ανοίξουν την μπάρα και να περάσω άνευ πληρωμής.
Στην απάντηση τους ότι η μπάρα δεν ανοίγει αν δεν πληρώσω, τους γνωστοποιώ ότι διαπράττουν το αδίκημα της παράνομης κατακράτησης (άρθρο 325 του ποινικού κώδικος) και επί τόπου καλώ την αστυνομία για να υποβάλω μήνυση, ενώ ζητώ να συλληφθούν οι υπεύθυνοι κατά την αυτόφωρη διαδικασία και να οδηγηθούν με χειροπέδες στον αρμόδιο εισαγγελέα (μέχρι σήμερα δεν το τράβηξα μέχρι τέλους, διότι θα την πλήρωναν οι άτυχοι εργαζόμενοι που προσπαθούν με κάποιο τρόπο να βγάλουν το ψωμί τους).
Ωστόσο έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι. δεν πάει άλλο. καλούμαστε να προστατεθούμε και να αντιδράσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο.
Πρέπει να γνωριζετε οτι, επι παραδείγματι η Ιταλία, έχει τρεις τυπους δρόμων: τη στραντα, με μια λωριδα ανα κατευθυνση, τη σουπερ στραντα με δυο λωριδες ανα κατευθυνση και με διαχωριστικό και την αουτοστραντα με δυο και μια βοηθητική λωρίδα ανά κατεύθυνση, όπου βέβαια μιλάμε για τέλειο αυτοκινητόδρομο και μόνο εκεί επιβάλλονται διόδια.
Αν προσεξατε, στην Κορινθου -Τριπόλεως, η δήθεν διαπλάτυνση και η κατασκευή βοηθητικής λωρίδας, έγινε με προσθήκη 60-70 περίπου εκατοστών εκατέρωθεν και για να φανεί ως μεγαλύτερη, μίκρυναν τις ήδη υπάρχουσες λωρίδες.
ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΑ.

Δεν νοείται πλέον, σε ευνομούμενη κοινωνία δικαίου και σε συντεταγμένη πολιτεία, να είμαστε ηθελημένα κορόιδα και προς θεού, όσοι από μας είμαστε γονείς, δεν μπορούμε να περνάμε στα παιδιά μας, το πρότυπο του κορόιδου που πληρώνει άδικα ότι του ζητηθεί.
σας καλώ και σας παρακαλώ άπαντες, να δράσουμε και να αντιδράσουμε με τα μέσα που μας παρέχουν οι νομοί του ελληνικού κράτους και της ΕΕ..
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.