26 Οκτ 2009

Tα ανάπηρα της Κούρτης.



Κούρτη στην Κέρκυρα λέμε τις επαύλεις που ζούσαν ευγενείς και αξιωματούχοι την εποχή της Ενετοκρατίας.Σε μια τέτοια Κούρτη έτυχε να βρίσκεται και το δικό μου σπίτι, στο χωριό μου ,στην Κέρκυρα.
Βέβαια, από τις παλιές δόξες της Ενετοκρατίας,στην Κούρτη, το μόνο που έχει απομείνει σήμερα είναι κάτι παλιά ερείπια και τα σπίτια μας.
Και τα δύο αυτά ανάπηρα γατάκια,που είναι αδελφάκια.
Το πρώτο γατάκι έχει χάσει το ένα του μάτι και το δεύτερο έχει σπασμένο το ένα πόδι του.
Στις εκλογές που βρισκόμουν στην Κέρκυρα ήταν συνέχεια μαζί μου.Δεν έφυγαν στιγμή από δίπλα μου.
Τα μάζεψα τον Ιούνιο,που είχα πάει στην Κέρκυρα για τις ευρωεκλογές.
Δεν είχα ξαναπάει στην Κέρκυρα από τότε μέχρι τις εκλογές τις 4 Οκτώβρη.
Μόλις έφθασα στο χωριό τις 1 οκτώβρη και με αντίκρυσαν στο σπίτι,η χαρά τους δεν περιγραφόνταν.Τριβόνταν στα πόδια μου και μου έγλειφαν τα χέρια.