15 Φεβ 2009

Χ. Μαρκογιαννάκης: Θα το μετανιώσουν όσοι καταφέρονται εναντίον μου

Αυτά τα έλεγε ο κ.Μαρκογιαννάκης μέσα από το γραφείο του στα Χανιά.Προφανώς ήταν ταμπουρωμένος μέσα στο γραφείο και όχι έξω από το γραφείο.Και αυτό προκύπτει από την δημοσίευση της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ που συγκεκριμένα γράφει:

Ο κ. Μαρκογιαννάκης δέχθηκε από το πρωί πολιτικούς του φίλους στο γραφείο του στα Χανιά και αναφερόμενος στην παρουσία του στην Κρήτη, επεσήμανε: «Από ό,τι βλέπετε εκείνοι οι οποίοι υπέθεσαν ότι δεν θα τολμήσω να έρθω σύντομα στην Κρήτη έπεσαν έξω. Και όχι μόνο αυτό, την απάντηση την παίρνουν από τον κόσμο που βλέπετε έξω (άρα αυτός ήταν μέσα και οι άλλοι ήταν έξω,προφανώς δεν θα τολμούσε να βγεί έξω) που αυθόρμητα, οι περισσότεροι αγρότες για να μην πω η συντριπτική πλειοψηφία αγρότες (οι δικοί του,οι άλλοι τον έχουν γραμμένο κανονικά και ούτε θέλουν να τον ακούνε η ίσως να πήγαν στο γραφείο και οι άλλοι και να τον χειροκροτούσαν ειρωνικά) έχουν έλθει για να με χαιρετήσουν για να με συγχαρούν περισσότερο (ίσως και να τον γιουχαίσουν αλλά αυτός μπορεί τα γουχαίσματα να τα έπαιρνε και σαν επαίνους) όχι για την ανάληψη των καθηκόντων μου (χέστηκαν "από την χαρά τους" για την αναληψη των νέων καθηκόντων σας) αλλά για τη στάση μου στα τελευταία γεγονότα (που ήταν άκρως δημοκρατική)».

«Είμαι ένας πολιτικός που έχω πάντα επαφή με την βάση τον κόσμο .(Αυτό είναι σίγουρο.Τόση πολύ επαφή έχεις με την βάση που φιλικά την τρατάρεις με δακρυγόνα και χημικά).Εγώ ποτέ δεν έχω εγκαταλείψει τον κόσμο και η δύναμη μου είναι η βάση η απλή κοινωνία (ξέχασες να συμπεριλάβειςστην δύναμη σου και τα ΜΑΤ, υπουργέ). Όμως επειδή ακριβώς κάποιοι υπέθεσαν ότι μπόρεσαν να με πλήξουν με τις συγκεκριμένες ενέργειες που έγιναν στον Πειραιά (εκεί ξεφτιλίστηκες εντελώς,ανεχόμενος τα ¨καμάρια" σου να ρίχνουν δακρυγόνα στον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης της χώρας και να δέρνουν με μανία ηληκιωμένους αγρότες) και άλλου, κάποιοι ηλθαν για να τους αποδείξουν ότι ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει», τόνισε ο κ. Μαρκογιαννάκης.(Για κότησε να κάνεις μια βόλτα στην πλατεία των Χανίων και βλέπουμε).

Σημ.: Με τα μπλέ γράμματα η αυθεντική δημοσίευση και με τα πράσινα η δική μου παρέμβαση.