15 Φεβ 2009

Ερωτευμένα γηρατειά.

Με την ευκαιρία σήμερα της γιορτής των ερωτευμένων,του Αγίου Βαλεντίνου,ένας ηληκιωμένος ,γράφει ένα ερωτικό ποίημα για την καλή του.Απολαύστε το:

Αυτά σου τα μάτια τα ερωτευμένα
όταν τα πρωτοείδα
Φλογισμένα σπινθήρες ρίχνανε
ήσαν για μένα παγίδα
Αυτά τα ζοφερά σου τα μάτια
όταν με κοιτούνε
Φλόγες εκτοξεύουν συνεχώς
με πυροδοτούνε
Αυτά τα μάτια σου τα δυο
μου έχουν θολώσει το μυαλό
Πώς θα μπορέσω να γίνονταν δικά μου
μοιράζοντας και τη καρδιά μου
Στον Ουρανό θα ανέβαινα ψηλά στο Θεό
του έρωτα να ορκιστώ
Δεν σου το κρύβω θα στο πω χαρά μου
το πως εγώ σε αγαπώ
Είσαι ’συ τα όνειρά μου και το κρατάω
χρόνια μυστικό
Ερωτευτήκαμε από τη συνάντηση των ματιών
εκείνη τη βραδιά
Είναι φαινόμενο στη ζωή ακόμη και τα γηρατειά
να εμπλέκονται με τη φωτιά
Ελα και στάξε ολίγο μέσα μου από τα δροσερά
χείλη σου δροσιά
Να σβήσεις τη φωτιά που εσύ την άναψες
στην απομονωμένη μου καρδιά
Προτού φλογίσει και καεί από την
ερωτική σου τη ματιά
Ερωτευμένα γηρατειά δίνουν παράταση
ζωής κι ελπίδα
Δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις ωραίο μου φύλο
είτε και που σε είδα.