17 Μαρ 2009

Το σουβλάκι κάνει θραύση στην Αυστραλία


Η κρίση μπορεί να είναι και ευκαιρία για κάτι διαφορετικό και πετυχημένο. Όπως συμβαίνει, για παράδειγμα, με την επιτυχημένη πορεία της αλυσίδας εστιατορίων "Souvlakihut" των ομογενών Ιωάννη και Βασίλη Φωτιάδη.
H συγκεκριμένη εταιρεία σημείωσε αύξηση εσόδων κατά 14% φέτος, ως αποτέλεσμα της προσφοράς δωρεάν μερίδας φαγητού για τα παιδιά και της βελτίωσης των υπηρεσιών της προς τους πελάτες.
Η εταιρεία "Souvlakihut" ιδρύθηκε το 2004 και διαθέτει 23 εστιατόρια στη Μελβούρνη και άλλες πόλεις της Αυστραλίας και σύντομα ανοίγει άλλα τέσσερα.
Εκτιμάται ότι ο τζίρος της εταιρείας θα φτάσει φέτος τα 20 εκ.
δολάρια, ενώ υπάρχουν σχέδια επέκτασής της στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο.
Πριν λίγους μήνες η εταιρεία μάρκετινγκ "10 Thousand Feet", μετά από έρευνά της σε 900 καταστήματα τύπου φρανσάϊς ανέδειξε το σύστημα φράνσαϊς του "Souvlakihut" ως το καλύτερο της Αυστραλίας Τα σχέδια του Souvlakihut είναι μεγάλα, όπως λένε οι εμπνευστές του.
"Ήδη έχουμε κατοχυρώσει την ιδιοκτησία του ονόματος της εταιρείας μας στις ΗΠΑ, την Ευρώπη, την Κίνα και την Αυστραλία και σύντομα πρόκειται να κάνουμε το ίδιο και για την Ασία", αναφέρει ο Βασίλης Φωτιάδης, ενώ ο αδερφός του Γιάννης, λέει ότι πολύ σύντομα το πρώτο "Souvlakihut" θα εμφανιστεί και στην Κύπρο.
"Σίγουρα θέλουμε το "Souvlakihut" να πάει και στην Ελλάδα και πιστεύουμε ότι αυτό δεν θα αργήσει να συμβεί" συνεχίζει ο Γιάννης Φωτιάδης.
Στο μεταξύ και το σουβλάκι ενός άλλου Ελληνοαυστραλού από το Σίδνεϊ κάνει ?θραύση! Μέσα από αναρίθμητες συνταγές και εξαιρετικές φωτογραφίες που τις συνοδεύουν, ο 38χρονος μάγειρας Ελληνοαυστραλός, Πίτερ Γεωργακόπουλος από το Σίδνεϊ (εργάζεται στον ταξιδιωτικό τομέα) διαφημίζει την ελληνική κουζίνα στην υφήλιο.
Το ιστολόγιό του (souvlakiforthesoul.com) με τίτλο "σουβλάκι για την ψυχή" συμπεριλήφθηκε πρόσφατα στον κατάλογο των Times του Λονδίνου με τα 50 καλύτερα μαγειρικά μπλογκ παγκοσμίως.

Πηγή: ΑΠΕ