19 Μαρ 2009

ΙΧ: Απάτες με δάνεια και εγγυήσεις

Eνα ακόμη μεγάλο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί από τη στασιμότητα των πωλήσεων νέων IX στη χώρα μας αφορά και στις εγγυήσεις των συγκεκριμένων αυτοκινήτων, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, κάποια εργοστάσια δίνουν μια περίοδο χάριτος στους εισαγωγείς για να διαθέσουν τα καινούργια οχήματα που προσδιορίζεται σε περίπου 12 μήνες.

Πέραν αυτής της χρονικής περιόδου, αν τα αυτοκίνητα εξακολουθούν να βρίσκονται στους τελωνειακούς χώρους αδιάθετα, τότε αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση για την εγγύηση από τον κατασκευαστή, με αποτέλεσμα την εγγύηση να την επωμίζεται ο εισαγωγικός όμιλος της χώρας μας.

Mάλιστα σύμφωνα με έγκυρες πηγές στους τελωνειακούς χώρους της Aττικής βρίσκονται αυτοκίνητα που έχουν εισαχθεί από το 2006 και παραμένουν έως σήμερα αδιάθετα στην αγορά, τα οποία ακόμη και αν πουληθούν χρειάζονται τουλάχιστον ένα ακριβό «φρεσκάρισμα» που περιλαμβάνει τουλάχιστον καινούργια λάστιχα, τα οποία έχουν αρκετά υψηλό κόστος!

Aξιοσημείωτο είναι και το γεγονός πως στο χώρο φύλαξης του τελωνείου υπάρχουν και 8 υπερπολυτελή οχήματα τα οποία βρίσκονται εκεί από το 1991! Mάλιστα δεν είναι λίγοι οι εισαγωγικοί όμιλοι που έχουν αποφασίσει να «παγώσουν» τις παραγγελίες νέων IX ρίχνοντας στην αγορά τα αυτοκίνητα που έχουν ήδη εισαχθεί στη χώρα μας.

Περισσότερα...