«Μη ανεκτή» χαρακτήρισε χθες, σε μαγνητοσκοπημένη δήλωσή της, την εικόνα που διαμορφώνεται στην Ε.Ε. αναφορικά με τη δυνατότητα των καταναλωτών να αλλάζουν τηλεφωνικό πάροχο η αρμόδια Ευρωπαία Επίτροπος, Viviane Reding.
Η Επίτροπος δήλωσε ότι, αν και η δυνατότητα αυτή προσφέρεται στους καταναλωτές και των 27 χωρών-μελών της Ε.Ε., υπάρχουν ακόμη σημαντικές διαφορές στους χρόνους που απαιτούνται για την ολοκλήρωση της διαδικασίας μετάβασης από έναν πάροχο σε άλλο με διατήρηση του παλιού τηλεφωνικού αριθμού, γεγονός που αποτελεί στρέβλωση για τον ανταγωνισμό και περιορίζει τα πιθανά οφέλη αυτής της δυνατότητας.
Κατά μέσο όρο στην Ε.Ε. απαιτούνται 8,5 ημέρες για αλλαγή παρόχου κινητής τηλεφωνίας και 7,5 ημέρες στη σταθερή τηλεφωνία. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα, ο χρόνος αναμονής μπορεί να φτάσει και τις 2 ή 3 εβδομάδες.
«Θέλω όλοι οι πολίτες της Ε.Ε. να μπορούν να αλλάξουν τηλεφωνικό πάροχο μέσα σε μία ημέρα, όπως συμβαίνει ήδη στην Ιρλανδία και τη Μάλτα», δήλωσε η Επίτροπος.
Σχετική κανονιστική ρύθμιση έχει κατατεθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ήδη από το Νοέμβριο του 2007, αναφέρεται σε ανακοίνωση της Κομισιόν, η οποία ήδη συζητείται τόσο στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο όσο και στο Συμβούλιο Υπουργών της Ε.Ε.
Πηγή: capital.gr